Lidské zdroje - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného HR a nové technologie v roce 2018

Fyzický a digitální svět pracovišť se bude v roce 2018 dále vzájemně propojovat. Přispěje k tomu především umělá inteligence, díky níž se systémy učí lépe…

Článek v rámci předplatného Novinka pro náboráře na síti LinkedIn: Sdílení kalendáře s kandidáty

Domlouvání vhodného času první schůzky s potenciálními kandidáty na…

Článek v rámci předplatného Britové hlásí rozdíly v platech mužů a žen. Co se zatím ukázalo?

Všichni zaměstnavatelé s více než 250 zaměstnanci mají ve Velké Británii…

Rekvalifikační program HR Akademie

Jak na komplexní vzdělávání personalistů – teorie i praxe s profesionály

Kvalitní personalisté a fungující HR oddělení jsou v době, kdy se pracovní…

Článek v rámci předplatného LinkedIn: Nejčastější klišé v online životopisech 2017

Počet uživatelů profesní sociální sítě LinkedIn překročil v roce 2017…

DHL Supply Chain

DHL Supply Chain nejlepším zaměstnavatelem v pěti zemích

Renomovaný Top Employer Institute ocenil společnost DHL Supply Chain za…

E-learning v roce 2018 (2/2): Sociální sítě a virtuální realita

Mezi hlavní trendy v oblasti elektronického vzdělávání ve firmách, které…

František Horník, MotivP

Vyhrajte vstup na MotivP Business Brunch® – Mýty v psychologii a personalistice

MotivP Business Brunch® patří k nejnavštěvovanějším setkáním personalistů u…

Martina Václavíková v HR tv: Firmy mohou předcházet dluhové krizi zaměstnanců

icon Martina Václavíková v HR tv: Firmy mohou předcházet dluhové krizi zaměstnanců

Martina Václavíková se od roku 2011 věnuje projektům finančního vzdělávání.…

E-learning v roce 2018 (1/2): Mikroučení a gamifikace

Trh e-learningových řešení pro firmy stále velmi rychle roste. Díky…

Zvládne váš nábor růst firmy?

Na začátku roku se zpravidla rozbíhají plány, jejichž cílem je dosáhnout…

Studie: Vzdělávání zaměstnaných osob v ČR

Většina firem v ČR s více než 10 zaměstnanci zajišťuje zaměstnancům alespoň…

Článek v rámci předplatného Video pro účely náboru: Kdy, kde, jak, proč

O síle audiovizuálního obsahu v reklamě není třeba diskutovat. Spotřebitelé…

Výpis 612624 z celkem 2690