Co nejčastěji brání vzniku kreativní a inovativní firemní kultury? Cílem každého personalisty by mělo být vytvořit v dané firmě takové prostředí, ve kterém se daří novým nápadům, inovacím, kreativitě a společnému postupování směrem…
Trávíte náborem příliš mnoho času? Trvá vám náborový proces příliš dlouhou…
Statistiky: Proč chtějí zaměstnanci měnit práci Současná doba může v oblasti lidských zdrojů být definovaná jako „stěhování…
V životě obchodníka přirozeně čas od času přichází momenty, kdy se ne úplně…
Řada firem se snaží nalákat nové zaměstnance na netradiční benefity, které…
Čtyři věci, které chtějí kandidáti vidět v nabídkách práce Na jednu stranu je pravda, že nezaměstnanost je nejnižší za posledních…
Školský systém v České republice je zastaralý a zkostnatělý. Namísto učení…
Mentorování může být nesmírně efektivní a přínosnou aktivitou, stejně tak…
Pět způsobů, jak být úspěšnější v náboru než konkurence Nábor kvalitních pracovníků momentálně trápí celou řadu HR specialistů,…
S mocným nástrojem XML na poli výměny informací XML, neboli eXtensible Markup Language, je rozšiřitelný značkovací jazyk…
Když mladí lidé nastoupí do firmy, kde je kulturní normou lenost, je pro ně…
Peter Dosedla je CEO společnosti Manuvia, která je největším poskytovatelem…
S končícím rokem 2018 se můžeme podívat, jaké trendy nás v náboru s …