Umění pokládat otázky je jednou z klíčových podmínek pro efektivní komunikaci. Jejich kvalita přímo ovlivňuje hodnotu informací, které získáme jako odpověď a naše…
Článek se zabývá problematikou posouzení a výkladu výsledků případových…
Po roce 1989 do českých podniků začaly proudit zahraniční investice a s…
Mnoho pracovních problémů tkví v komunikaci a jednání. Jak spolu mohou co…
Článek přibližuje mimo jiné názory viceprezidenta jedné z konzultantských…
Článek je shrnutím jedné z anket prováděných mezi zaměstnanci. Shrnuje 10…
Přijímací pohovor má vždy tentýž cíl, probíhat však může různě. V zájmu…
Problémy se zákazníky, nesplněné termíny a výroba nekvalitních produktů…
Problémový zaměstnanec - kdo to je? Projevily se snad nějaké potíže při…
Co mohou společnosti udělat pro to, aby zajistily, že jejich nejlepší…