Jakákoli měřítka mají smysl jen tehdy, pokud měří podstatné věci. V HR to znamená nutnost propojení měřítek s tzv. big picture neboli širším pochopením fungování…
Utváření firemní kultury - důvěra v organizaci (1/3) Jako firma v konkurenčním prostředí chcete mít jistě určitý náskok, výhodu.…
Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu. Tak zněl…
Zatímco společnosti Yahoo nebo Hewlett Packard stahují tisíce svých…
Blíží se konec roku a s ním i tradiční otázka, co dát letos zaměstnancům…
Strach je spolehlivý zabiják firemní kultury. Zpomaluje chod firmy tím, že…
Ředitelka významné české společnosti až donedávna vítala nové zaměstnance…
Co odpovíte, když se vás někdo zeptá, čím je skvělá vaše firemní kultura?…
Firemní školské zařízení jako řešení baby boomu ve firmě - od myšlenky k realizaci (II. díl) Minulý díl nás poučil o legislativních opatřeních zakládání firemního…
Pouze 13 % zaměstnanců na světě je tzv. angažovaných neboli psychologicky…
Firemní školské zařízení jako řešení baby boomu ve firmě (I. díl) Založit si rodinu je jedna věc, avšak zvládat péči o dítě a chodit zároveň…
Střední manažer - nositel firemní kultury Kde se vytváří firemní kultura a proč je pozice středního managementu v …
Baby boom pod drobnohledem pracovního práva - návrat do zaměstnání (IV. díl) Je to už nějaký pátek, co vám kolegyně oznámila své těhotenství (viz I.…