Lidské zdroje - zprávy z HR

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Průzkum: Opravdu produktivní se cítí jen 8 % českých zaměstnanců

České firmy nevyužívají potenciál svých zaměstnanců. Češi se necítí být dost produktivní a podle průzkumu společnosti Microsoft zaostávají i co se týče inovativnosti…

Kancelářská práce vestoje: Hodně řečí, málo přínosů

V posledních letech zavedlo mnoho firem do svých kanceláří pracovní stoly a…

Workshop Coaching Systems

Přijďte na bezplatný ukázkový workshop „Využití osobnostní typologie MBTI v praxi“

Zúčastněte se ukázkového workshopu zaměřeného na nejpoužívanější…

Reverse Aging. Zdravá firma potřebuje zdravý management

Zbytek managementu o něm říkal, že je podle nich výbušný, přímočarý a že to…

People Management Forum: HR v pohybu, 23. 5. 2018, Praha

Vyhrajte volnou vstupenku na konferenci People Management Fora: HR v pohybu

Víte, co je to exponenciální H(R)? Nebo jak vypadá manažer 4.0? Zavádíte ve…

Práce na dálku není podřadná. Jakými benefity ji ohodnotit?

Stále více lidí dnes pracuje z domova či jiného místa vzdáleného od sídla…

Průlomová dohoda o mzdách a pracovní době v průmyslu

Zásadní průlom v oblasti pružné práce v Evropě. Tak je označována dohoda…

Neomezená dovolená v Artinu – zkušební rok 2017 za námi

V březnu 2017 jsme oznámili, že zavedeme neomezenou dovolenou. A jak to…

7 kroků k efektivnější spolupráci manažerů s náboráři

Specialisté náboru ve firmách často bojují s manažery, kteří sice chtějí ty…

Rozvoj leadershipu: Inspirace ze Silicon Valley

Startupy potřebují silné lídry. Jednou z jejich hlavních priorit je proto…

Workshop FBE „Jak dnes na rozvoj ve výrobních firmách“

Naučte se motivovat lidi ve výrobě

Dne 11. ledna 2018 se v Praze uskutečnil moderovaný workshop „Jak dnes na…

Renáta Trčková, Česká cesta s.r.o.

Síla kruhu v procesu firemních změn

Chci se s vámi podělit o reálnou zkušenost z facilitovaných workshopů…

Pavla Pavlíková, INNERGY

Jak zvyšovat angažovanost zaměstnanců a získat nadšené a věrné zákazníky II. – Malé kroky a vytrvejte

Dlouhou dobu bylo klíčem pro zvýšení loajality zákazníků starat se o jejich…

Výpis 404416 z celkem 2122