| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Mezinárodní federace koučů (ICF) uvádí, že koučink je partnerství s klienty v procesu, který je tvůrčí, podporuje nové nápady a inspiruje je k maximálnímu využití…
Mapy pro firmy a jak na ně Jak s mapami začít a k čemu jsou dobré Často používané zaklínadlo GIS…
Jako personalisté jste již jistě mnohokrát slyšeli stížnosti zaměstnanců na…
Development centrum jako nástroj rozvoje se využívá již mnoho let v mnoha…
Rozvojové manažerské rozhovory v praxi - případová studie Jak sami manažeři přiznávají, people management, umění řídit či vést své…
Celosvětové hospodářství čelí hrubým neshodám co se týče odpovídajících…
„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní…
Změna? Změna! Upravujete výrobní program? Adaptujete se na vstup strategického partnera?…
Povinná školení zaměstnanců na BOZP již nemusí být nutné zlo... Školení BOZP a PO Jelikož zaměstnáváte jednoho či více zaměstnanců, je Vám…
Návod na "použití" středního manažera aneb rádce pro vedení firem Poslední článek našeho letošního cyklu o středním managementu jsem se…
Článek nabízí několik poznatků z budování koučující organizace ve velkém…
Hodnotíte pravidelně zaměstnance? A je to poznat na jejich výkonu? Z nedávného průzkumu HR-monitor vyplynulo, že pravidelné hodnocení…
Spočítatelnost mzdy - možnost nebo nutnost? Nedávno si mi stěžoval zaměstnanec docela velké výrobní firmy, že ne a ne…