Každá firma má svou značku zaměstnavatele, ať už se o ni aktivně stará či nikoli. Tzv. employer brand je vlastně pověst na trhu práce, která firmě více či méně…
Období od září do prosince 2017 přineslo další historicky nejnižší úroveň…
Někteří lidé si myslí, že společenská odpovědnost firem (CSR) nemůže…
Lidé na svých peněženkách pocítí, že se české ekonomice daří. Většina firem…
Diskuse o tom, že umělá inteligence brzy nahradí řadu profesí, nabírají na…
Jídlo zdarma, dovolená bez omezení, volná pracovní doba. Kdo by nesnil o…
Současná situace na trhu práce, kdy boj o dobré zaměstnance vypukl naplno,…
Bude se koučování top manažerů v roce 2022 uplatňovat častěji než dnes? A v…
Právě vychází první letošní číslo e-časopisu Firemní vzdělávání. Nenechte…
Společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko připravila ve spolupráci s …
Sdružení automobilového průmyslu (AutoSAP) zveřejnilo pozitivní vývoj počtu…
Fyzický a digitální svět pracovišť se bude v roce 2018 dále vzájemně…
Náborový proces často končí tvrdým přistáním v podobě nesplněných očekávání…