Řekněme si to otevřeně: stížnostem zaměstnanců naslouchá jen hrstka nadřízených. Nejméně jsou ochotny jsou přitom přijímat negativní zpětnou vazbu od zaměstnanců…
 
   Firma Starbucks zahájila svou činnost v roce 1971 a od té doby nabízí svým…
 
   V poslední době se často hovoří o přijímání pracovních sil na základě tzv.…
 
    Firemní kultura pro chodce
   Firemní kultura pro chodce  Deník New York Times přinesl aktuální zprávu o tom, že američtí…
 
   Položíme-li si otázku, jak posunout vzdělávání v on-line podobě do sféry…
 
    Hodnocení výkonnosti nejsou dvakrát oblíbená
   Hodnocení výkonnosti nejsou dvakrát oblíbená  Hodnocení výkonnosti nemají moc rádi ani manažeři, ani jejich podřízení.…
 
    Připravte se na telefonický pohovor
   Připravte se na telefonický pohovor  Pod pojmem přijímací pohovor si pravděpodobně představíme rozhovor mezi…
 
   Francouzská vláda zvažuje přehodnocení jednoho ze svých nejodvážnějších…
 
    Šéf nezná slitování
   Šéf nezná slitování  Kdo na svého zaměstnavatele nadává, může špatně skončit. Mezi kolegy z…
 
   Na trhu práce přituhuje a pracovních míst je stále méně. I propouštění však…
 
    Krasavci udělají díru do světa
   Krasavci udělají díru do světa  Proč jeden člověk udělá závratnou kariéru a druhý se potácí pořád na…
 
   Naučit se zvládat kritiku pracovních výsledků, často v souvislosti s…