Výstupní pohovory patří mezi silné strategické nástroje pro sběr zpětné vazby o firemní kultuře a pracovních podmínkách. Obklopuje je však řada mýtů, které odrazují…
Řada firemních náborářů spolupracuje s externími personálními agenturami a…
Využívání moderních technologií v náboru se přesouvá od zveřejňování…
LinkedIn spustil novou funkcionalitu s názvem Endorsements, jejímž cílem je…
Majitelé malých a začínajících firem mají tendenci přijímat zaměstnance,…
Často slyšíme a čteme o tom, co bychom měli dělat. Náboráři se například…
Devět zemí Evropské unie včetně České republiky spojilo své síly v boji…
Telefonický pohovor s uchazeči o zaměstnání, tzv. pre-screening, patří k…
Interní nábor šetří čas a peníze, které by firmy jinak investovaly do…
Eurokomisařka pro spravedlnost Viviane Redingová se příští měsíc chystá…
LinkedIn má obrovský potenciál pro náboráře. Vzhledem k obrovskému množství…
Která HR funkce má největší vliv na dvě zásadní měřítka úspěchu firmy růst…
Trend vysílání zaměstnanců do zahraničí za prací na konkrétních projektech…