Lidské zdroje - zprávy z HR

Učitel nesmí být žádný suchar

Zkušenosti vedoucích pracovníků zodpovědných za výuku napovídají, jak by měl vypadat pracovník výuky. Je důležité, aby se soustředil na nové výukové strategie, které…

Haste to, co hoří

Haste to, co hoří

Vedení společností stojí před základním úkolem, který jim má dopomoci k…

V elektrárně a bez dlouhého vedení

V elektrárně a bez dlouhého vedení

Skupina elektrárenských společností utvořila koalici pro společné…

Kdo má pod čepicí, kamarádí s univerzitou

Kdo má pod čepicí, kamarádí s univerzitou

Jak vytvořit ve společnosti prostředí trvalého a stabilního vzdělání…

Jak mít za ušima při výběru E-Learningu

Jak mít za ušima při výběru E-Learningu

E-learning si získává stále více příznivců, neboť nabízí větší možnosti…

Kdo se bojí, nesmí do lesa aneb jak se nechat zaplatit

Kdo se bojí, nesmí do lesa aneb jak se nechat zaplatit

Jestliže stojíte při pohovoru před otázkou, jaká je vaše představa o platu,…

E-Learning musí dostat nový ohoz

E-Learning musí dostat nový ohoz

Tvorba e-learningu prošla už řadou změn. Stále však narážíme na řadu…

Kdo nezná pocity, nezná svého zaměstnance

Kdo nezná pocity, nezná svého zaměstnance

Lidská schopnost učení sestává podle odborníků ze tří základních složek.…

Žádné staré harampádí

Článek v rámci předplatného Žádné staré harampádí

Ve Spojených státech jsou staří občané ochotni odejít déle do důchodu,…

Netlačit příliš na pilu

Netlačit příliš na pilu

Každý vedoucí pracovník by měl mít zájem na tom, aby se zaměstnanci co…

Dobře učit

Dobře učit

Dříve byly společnosti ochotné více investovat do výukového procesu. Dnes…

Když hořet, tak pod dohledem

Když hořet, tak pod dohledem

Každý se v nějaké fázi svého života setká s vyhořením (burnoutem), ať už u…

Co může a nemůže personalista uchazeči o zaměstnání

Článek v rámci předplatného Co může a nemůže personalista uchazeči o zaměstnání

Náborář často balancuje na hranici toho, co má uchazečům o zaměstnání…

Výpis 1120711219 z celkem 12413